Parcurge cu atentie sectiunea de intrebari si raspunsuri

Este sigur sa cumpar de pe JobStage?

Da, dupa efectuarea platii, banii tai raman blocati in contul JobStage pana cand serviciul ti-a fost prestat. Daca nu esti multumit(a)* de serviciul cumparat sau acesta nu a fost prestat, banii iti vor fi returnati 100%.

*Se aplica in cazul in care prestatorul nu a onorat serviciul conform descrierii acestuia. In cazul in care sunt nemultumiri vom efecta o ancheta interna si va vom da un raspuns in maxim 24h.

Ce fac daca am cumparat sau am contactat pe cineva si nu-mi raspunde la email?

In cazul in care ai cumparat un serviciu iar prestatorul nu ti-a raspuns la email te rog sa ne suni la numarul de telefon afisat la “contact“. La fel si in cazul in care ai trimis un mesaj prin intermediul site-ului iar prestatorul nu ti-a raspuns.

Daca nu gasesc serviciul pe care-l caut pot sa cer o oferta personalizata?

Da, poti 🙂

Sunt doua modalitati in care poti cere o oferta:

  1. In pagina “home” (www.jobstage.ro), gasesti butonul “Adauga o Cerere” unde poti cere o oferta personalizata pentru serviciul de care ai nevoie. In aceasta sectiune, ofertele vin de la toti prestatorii din categoria aleasa de tine.
  2. In pagina serviciului, sub pretul afisat este butonul “Solicita Oferta Personalizata“. Aici poti cere o oferta personalizata doar acelui vanzator care se afla in pagina respectiva.

De unde stiu care vanzator este cel mai potrivit pentru mine?

Fiecare vanzator JobStage dupa ce a efectuat un serviciu primeste un review din partea cumparatorului. Acesta acorda un rating (unic) si un comentariu (unic) ce reflecta experienta avuta cu vanzatorul. Cu cat este mai serios cu atat are o reputatie mai buna si un rating mai mare. Oferind servicii de calitate, nivelul prestatorului creste de la Nivel 0 la Nivel 3. Toate aceste informatii te vor ajuta sa faci cea mai buna alegere.

Cum primesc factura?

In cazul in care ai cumparat un serviciu de la o persoana juridica, acesta este obligat sa-ti ofere o factura fiscala indiferent daca este sau nu este platitor de TVA. Datele de facturare vor fi comunicate prin pagina de contact (chat) a prestatorului.

Pentru sesizari folositi numarul de telefon din pagina de contact sau email la suport@jobstage.ro.

Pot schimba contul, din cumparator sa devin si vanzator?

Da, poti 🙂

Trimite-ne un email la urmatoarea adresa: suport@jobstage.ro cu titlul “schimbare cont” si iti vom comunica toti pasii pe care trebuie sa-i faci ca sa devii vanzator.

Pot vinde si ca persoana fizica sau trebuie sa imi fac firma?

Pe JobStage poti vinde atat ca persoana fizica, cat si ca persoana juridica.

Pentru mai multe detalii trimiteti email la: suport@jobstage.ro

Cat costa sa am anunturi pe JobStage?

Crearea contului de vanzator este 100% GRATUIT.

Postarea serviciilor este 100% GRATUITA.

Numar servicii postate – NELIMITAT 

Doar in monetul in care s-a vandut un serviciu, JobStage opreste un comision din tranzactia respectiva. Comisionul este flexibil si difera in functie de rating-ul tau, reputatie, nivelul tau de vanzator. Cu cat oferi servicii de calitate cu atat vinzi mai mult iar comisionul tau scade; Pentru mai multe detalii click aici.

IMPORTANT! Platesti comisionul doar daca vinzi, daca nu vinzi nu platesti, preferabil este sa vinzi 🙂

Ce servicii pot oferii?

Fii creativ! Poti oferii ce servicii doresti atata timp cat acestea sunt legale si nu incalca Termenii si condiile JobStage. Pot fi servicii “offline” adica acele servicii ce necesita deplasarea pe teren sau servicii “online” adica acele servicii ce pot fi efectuate doar din fata unui calculator.

In cazul in care nu gasesti categoria ta de interes trimite email la suport@jobstage.ro si impreuna vom gasi o solutie de implementare in meniul principal.

Cat de mult timp trebuie sa investesc?

Pe JobStage.ro esti propriul tau sef. Lucrezi cand vrei, cum vrei si cat vrei, depinde doar de tine. Cea mai mare atentie trebuie acordata la inceput cand iti faci contul de vanzator si iti postezi serviciile tale. Aici investesti putin timp pentru ca este nevoie de atentie in redactarea fiecarui serviciu in parte, dupa care nu mai trebuie sa faci nimic, de restul ne ocupam noi 🙂 Trebuie sa ai acces in permanenta la email (cel mai simplu este sa fie activat pe smartphone) deoarece in momentul cand se vinde un serviciu sau primesti o notificare/mesaj din partea unui client, trebuie sa-i raspunzi in timp util.

Cati bani pot castiga, utilizand platforma JobStage?

Depinde de tine. Muncesti cat vrei, esti platit cat muncesti 🙂.

Oferind servicii de calitate la preturi corecte si raspunsuri prompte la mesajele clientilor, vei primi un rating maxim si un feedback bun ceea ce inseamna ca probabilitatea de a vinde din nou intr-un timp scurt este foarte mare. Serviciile tale de calitate ne ajuta in promovarea site-ului ceea ce inseamna mai multi clienti.

Daca vrei sa iei o pauza (din diferite motive) poti trece toate serviciile tale in “mod vacanta”  dintr-un singur click iar acestea nu mai pot fi cumparate. De asemena, poti inactiva doar acele servicii pe care nu doresti sa le mai efectuezi momentan.

Cum imi intra banii in cont?

Dupa vanzarea respectiv efectuarea fiecarui serviciu, banii iti sunt livrati imediat in contul tau JobStage. Pentru a fi transferati in contul tau bancar nu trebuie decat sa completezi suma dorita in contul tau (contul meu=> Plati=> Retragere bani). Transferul dureaza maxim 5 zile lucratoare de la trimiterea cererii.

Ti-au fost utile intrebarile?
*Prin trimiterea acestui Feedback, JobStage nu colectateaza date precum: adresa email, Nr tel, etc. ci doar face o statistica referitoare la calitatea intrebarilor de mai sus.
Ai alta intrebare?

*Pentru mai multe informatii privind confidentialitatea, click aici. Pentru Termeni si Conditii, click aici.